КЗК проверява обещания на търговските вериги

10.04.2013

КЗК проверява обещания на търговските вериги

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е изискала информация от шест търговски вериги, за да провери дали изпълняват поетите ангажименти да премахнат проблемни клаузи от договорите си с доставчиците. Това съобщиха вчера от ведомството. Става дума за “Метро кеш&кери” “Билла България”, “Кауфланд България”, “Хит хипермаркет”, “Максима България” и “Пикадили”.

“Реално нещата не са се променили. При свито потребление, без никаква икономическа логика таксите се повишават. Вярно, отпаднаха такси от типа “рожден ден” и др., но сумарното натоварване за фирмите остана същото”, коментира Евгений Иванов от Съюз “Произведено в България” за в. Труд от 09,04,2013 г.

« назад

Публикувано в Бизнеса и монополите

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>